Intervenții psihopedagogice în tulburările specifice de învățare. Învățam FonoLogic – program structurat de antrenament al conștiinței fonologice bazat pe dovezi științifice
"Lucrarea prezintă cele mai noi date din cercetările clinice și de psihologie educațională privind antrenarea conștiinței fonologice la persoanele cu dislexie, reflectând în mod pragmatic tradiția de cercetare și inovare a școlii clujene de psihopedagogie specială. Acest program de antrenament structurat al conștiinței fonologice este dezvoltat în cadrul Laboratorului de cercetări interdisciplinare a diferențelor individuale în învățare (Learn-id) și este orientat în direcția evaluării și intervenției psihopedagogice. Pe baza convingerii profesionale asumate a legăturii dintre știință și practică, recomandăm tuturor cititorilor (copii, profesori, psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, părinți) care vor să urmeze acest program în călătoria inedită de învățare a cititului și a scrisului să-l aplice cu încredere și în mod consecvent, să-l integreze și să-l personalizeze în cadrul experiențelor proprii de învățare, cu speranța că vor ajunge la concluzia că e mult mai ușor să înveți să citești și să scrii dacă acestea se întâmplă FonoLogic". - Carmen David, Adrian Roșan
Pentru a vizualiza cuprinsul cărții click aici.
Cartea Intervenții psihopedagogice în tulburările specifice de învățare
- Cod produs: IPTS
- Disponibilitate: În Stoc
-
58,00 lei
Produse asemănătoare
Etichete: învățare-fonologică, intervenții-psihopedagogice